Регистрация
Добре дошъл или пък не !
16 май, 2012

Тук не са включени подробности за отделните типове услуги. Ако търсите информация за конкретен тип услуга, моля разгледайте съответната помощна секция : Помощ за отделна услуга

Общата помощна секция е разделена на няколко основни категории :


Регистрация / Вход
Проблеми
За момента не са наблюдавани проблеми при регистрацията, ако имате такива моля пишете ни.
Допустими символи за потребителско име / парола
  • Потребителското име може да съдържа всички латински букви (A-Z), всички числа от 0-9, както и символите ‘.'(точка) и ‘_'(долно тире);
  • Паролата няма ограничение на символите
  • Максималната дължина на паролата не трябва да надхвърля 50 символа. Минимална дължина няма.
Забравена парола
Възстановяването на паролата става, чрез изпращане на имейл на пощата с която сте се регистрирали, който съдържа уникален линк за промяна на паролата.
Задължителна информация
При регистрация се задължавате да попълните коректно потребителско име, парола, имейл, както и да се съгласите с условията ни за ползване. При определени условия е възможно да се изисква от вас и попълване на capcha

Система
Настройки и RSS / XML канали
  • Настройките на профила не са задължителни!
  • Бюлетините : Разпращат се не повече от веднъж на седмица!
  • RSS : За всяка отделна поръчка получавате RSS емисия съдържаща заглавия и/или описания и/или връзки към публикувани статии / линкове към социални мрежи и други. Също така имате и обобщена RSS емисия съдържаща всички отделни емисии, която можете да намерите в секция ‘Моят Акаунт’.
  • RSS и XML каналите се публикуват със закъснение, след като поръчката ви бъде обозначена като приключена.
Моят акаунт
Моят акаунт представлява кратък преглед на информацията за вашият акаунт, представя кратка статистика за извършените от вас поръчки, както и съдържа индивидуалните ви линкове за RSS / XML каналите
Съобщения
Вътрешната система за съобщения е основния канал за комуникация, между администраторите на linx.bg и вас. Възможно е получаването и на системни съобщения.

Поръчки
Пускане на нова
За всяка един тип услуга има различни изисквания и ограничения. Моля погледнете в помощната секция на конкретната услуга.
Редакция
  • Поръчката може да бъде редактирана, докато тя е със статус ‘Чакаща приемане’ и не е платена
  • Ако поръчката има нужда от редакция и не отговаря на горното условие, трябва да се свържете с нас.
Изтриване
  • Поръчката може да бъде изтрита, докато тя е със статус ‘Чакаща приемане’ и не е платена
  • Ако поръчката има нужда от изтриване и не отговаря на горното условие, трябва да се свържете с нас.
Анулиране
Поръчката може да получи статус анулирана, само от администратор на Linx.bg. Причините за това може да са много, но основните са непълна или некоректно попълнена информация.
Архивиране
  • Всяка една поръчка, която е по-стара от 45 дена, била е платена и изпълнена се архивира.
  • Ако към поръчката е имало пуснат RSS канал, то той се спират при архивирането, 15 дена по-късно същото се случва и с XML канала.
  • Ако е имало качена снимка към поръчката (за обявите), тя се изтрива с цел освобождаване на място на сървъра.
Статуси
Статусите на поръчката са както следва :

  • Чакаща плащане – поръчка ви чака да бъде платена. Докато не я платите няма да бъде изпълнена.
  • Чакаща приемане – ако поръчката ви е била заплатена и няма друго форсмажорни обстоятелства, то в най-скоро някой от администратори на сайта ще я приеме за изпълнение.
  • Приета поръчка – някой от администраторите на сайта е приел поръчката ви и скоро ще започне да я изпълнява.
  • В процес на изпълнение – в момента вашата заявка се изпълнява
  • Изпълнена – поръчката ви е била изпълнена
  • Анулирана – поради някаква причина поръчката ви е била анулирана. Ако все още не сте поличили съобщение в системата, скоро това ще се случи.

Статус на плащане :

  • Чакаща плащане – поръчка ви чака да бъде платена. Докато не я платите няма да бъде изпълнена.
  • Платена – поръчката ви е била платена
  • Уговорена – имаме някаква уговорка за отложено плащане
  • Чакаща превод – заявили сте плащане по банков път и чакаме той да бъде извършен преди да обозначим поръчката като платена
  • Анулирана – поради някаква причина поръчката ви е била
    анулирана. Ако все още не сте поличили съобщение в системата, скоро това
    ще се случи.
Не изпълняваме поръчки свързани с някоя от следни теми :
  • Религия
  • Астрология
  • Езотерика
  • Окултизъм
  • Порнография и еротика
  • И всичко останало забранено от законите на Република България
  • При пускане и заплащане на подобна поръчка, сумата не се възстановява, а се използва като плащане за следваща ваша поръчка !

Промоцинални кодове
Видове
Има няколко основни вида промоционални кодове, които бихте могли да намерите в сайта :
За еднократна употреба – кодовете за еднократно употреба, биха могли да се използват само веднъж от потребителя.
За многократна употреба – кодовете за многократно употреба, могат да се използват множество пъти в срока, в който са валидни и за услугите, които са валидни.
Индивидуални – както се подразбира и от името, индивидуалните кодове важат само за определен потребител.
Злоупотреба
При подозрения за създаване на акаунти с цел използване на еднократни кодове, множество пъти от един и същ потребител ще деактивирамe и/или изтрием всички допълнителни акаунти, оставяйки само първия, ще изтрием поръчките направени с допълнителните акаунти, и ако е било заплатена сума, тя ще влезе в баланса на първия потребител, като поръчките му ще бъдат третиране с възможно най-ниския приоритет !

Плащане
Начини за плащане
За момента са възможни два вариант за плащане на поръчките :

  • PayPal
  • Банков Превод
Фактури
Фактурита са изцяло електронни и се изпращат, чрез системата на E-Docs.bg.При желание за издаване на фактура, моля отбележете го.

    • Ако плащането е по банков път, първоначално ще ви бъде издадена електронна проформа фактура, като е нужно да използвате предоставеното ви основание за превод, за да можем коректно да отчетем вашето плащане. След отчитане на плащането, ще ви изпратим електронна фактура, подписана с електронен подпис на имейла, който сте посочили в процеса на плащане.
    • Ако плащате, чрез системата на Paypal, в рамки на законово определения срок ще ви бъде изпратена електронна фактура, подписана с електронен подпис на имейла, който сте посочили в процеса на плащане.

 

При анулиране на поръчка
При анулиране на поръчката и липса на допълните уговорки сумата се възстановява в рамките на 30 дни.
Връщане на парите
Възстановяване на сумите става основно по начина по който са получени, освен ако няма други уговорки.

Изпълнение / Отчети
Отчети
Всяка една поръчка получава отчет под различна форма в зависимост от услугата. За подробности моля прегледайте помощната секция на конкретната услуга
Достъп до отчетите
След изпълнението на поръчката вие можете да прегледате отчета за свършената работа, който се намира в таб отчет при преглед на дадената поръчка.
Как трети лица могат да имат достъп до отчетите
Тази функционалност все още не е налична.
Кога започва изпълнението
След като поръчката е била платена, някой от администратори ще приеме поръчката ви за изпълнение, като в рамките на периода посочен към конкретната услуга, поръчката ви ще бъде изпълнена.
Кога ще е готова поръчката
Всяка една услуга има максимален срок за изпълнение, който е в работни дни. Ако поръчката ви не е готова след този краен срок и няма конкретни причини с които да сме наясно всички, моля свържете се администратор на сайта.
Гарантирани резултати
За част от типовете услуги нямаме възможност да гарантираме резултати.

Подробна помощ за конкретна услуга

Информация за публикацията Обща помощна секция

Дата на публикуване : 16 май, 2012
Автор : Admin
Категории на публикацията :




« »

Коментари към Обща помощна секция

Какво е твоето мнение ?

Име (задължително)

E-mail(задължителен, няма да бъде показан)

Уебсайт